EiRomania
Cultura emoțiilor în organizații
Client: Brainovate
Services: Brand strategy, Brand design, Eeb design development, Brand communication
Industry: Education / Training
RO: Studii recente realizate de Capgemini și LinkedIn plasează EI drept una dintre cele mai importante abilități pentru vremurile în care trăim și pentru viitorul nostru. Modul în care îi faci pe oameni să se simtă are un impact dramatic asupra modului în care ei relaționează cu tine. Lumea ar fi un loc mai bun dacă oameni din fruntea organizațiilor ar fi mai inteligenți din punct de vedere emoțional.
Am livrat o soluție dedicată menită să comunice eficient cu utilizatorii, creând strategia și poziționarea potrivite pentru a ne conecta cu un client modern, dornic de dezvoltare atât pe plan personal căt și profesional.
Publicul țintă este reprezentat atât de organizații cât și de angajați iar scopul platformei eiromania este de a permite companiilor din România să construiască culturi emoționale durabile și antrenante la locul de muncă.
Identitatea are la baza o cromatica gândită să sugereze o stare de calm,
echilibru și un spațiu special dedicat dezvoltării și conectării.
Elementele grafice, cromatica și stilul imaginilor conferă o senzatie de echilibru
și umanitate, fapt ce a ajutat la diferențierea eiromania de concurenții săi.